  | 
				Konstruktor budowlany Forum projektantów   
				 | 
			 
		 
		 
 
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Uzo 
		  
		      Doświadczony Forumowicz 
		      
  
		      Dołączył: 20 Gru 2012 
		      Posty: 621 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pią 18:21, 14 Gru 2018    Temat postu: Organizacja pomocy projektowych | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Czesc,
 
 
Macie jakis wypracowany sposob na organizacje wlasnych pomocy projektowych w codziennej pracy w roznych miejsach ? 
 
 
Co mam na mysli: 
 
Praca w biurze, wiec jakies male programiki, arkusze itp macie na komputerze w pracy, pozniej wracacie do domu, chcecie cos sprawdzic, ale okazuje sie, ze w sumie to najnowszy plik danego programu jest w biurze a nie na wlasnym laptopie ( ciezko zawsze pamietac aby aktualizowac pliki wszedzie). To samo z ksiazkami, siedze w biurze, wiem, ze mam jakas ksiazke, jakies notatki w domu, blokuje mnie to w pracy bo juz to kiedys przerabialem, no ale nie mam przy sobie -> nie moge szybko czegos sprawdzic. I na odwrót. itd itd. Wiecie co mam na mysli.
 
 
Pytanie pewnie bardziej skierowane do osob, ktore pracuja gdzies w biurze a oprocz tego robia cos poza biurem, czyli generalnie do osob, ktore pracuja w wiecej niz  jednym miejscu i korzystaja z rzeczy wypracowanych przez pare lat    Chociaz moze osoby "na swoim" maja jakies dowiadczenie w temacie.
 
 
Jak to u Was wyglada?
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   | 
                
                 |  
  |  
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  barmin 
		  
		      Doświadczony Forumowicz 
		      
  
		      Dołączył: 24 Lut 2014 
		      Posty: 874 
		      Przeczytał: 42 tematy
  Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5 
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pią 19:08, 14 Gru 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    Ja mam swoje skrypty w Smath, więc używam i tu i tu. Jakieś takie rzeczy to trzymam zawsze aktualne na chmurze  . Książki... Trudna sprawa. Ale w domu mam raczej więcej niż w biurze i noszę  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
	
		| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	 
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	 
    
	
		
		  Uzo 
		  
		      Doświadczony Forumowicz 
		      
  
		      Dołączył: 20 Gru 2012 
		      Posty: 621 
		      Przeczytał: 0 tematów
  Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK
		  
		   
		  
         | 
		
		  
			
				 Wysłany: Pią 19:17, 14 Gru 2018    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				
				    
				    @barmin masz jakis program, ktory aktualizuje pliki w chmurze z danego folderu na komputerze, czy robisz to recznie ? Tez zaczalem tak korzystac z dysku google, ale po jakims czasie dalej zrobilo sie zamieszanie    
 
 
Z ksiazkami też tak śmigam pomiędzy pracą a biurem niestety    
 
 
Często robię jakieś notatki, które później też noszę z miejsca na miejsce - dlatego zacząłem się zastanawiać nad robieniem ich w formie elektronicznej, ale ciężko bo nadal lubię kartkę i długopis  
				    
  Post został pochwalony 0 razy
  Ostatnio zmieniony przez Uzo dnia Pią 19:17, 14 Gru 2018, w całości zmieniany 1 raz
				 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	   
  
	 
	    
	   | 
	
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
  | 
   
 
 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
  
             
        
 
        
   |